Rumianek – jak dziala na stres

Rumianek - jak dziala na stres

–Rumianek i Waleriana; stosowane do niepokoju i stresu, jak również działanie przeciwzapalne od czasów starożytnych. Jeśli masz alergię na aster lub chryzantemy rośliny należy unikać rumianku, chyba że lekarz zdrowia zatwierdza.

–Pasja kwiat lub Passiflora zawiera flawonoidy i wcielony został wykorzystany jako naturalny tonik nerwów do niepokoju i sprawdzona w badaniach naukowych, jak skuteczne.

–St. Johns Wort; Dodatek ten został pozytywnie wykorzystywane przez wielu ludzi, ale może to kolidować z kilku recept i bez recepty, takich jak doustne środki antykoncepcyjne i leki przeciwdepresyjne. Jak w przypadku innych leków lub uzupełnienie upewnij się i skontaktować się z lekarzem przed przyjęciem ich.

–5-HTP; jest naturalnie występujący aminokwas, który zwiększa serotoniny. To także zmniejsza apetyt na węglowodany w przeciwieństwie do leków na receptę, które zwiększają swój apetyt na węglowodany.

–PODOBNIE; substancja chemiczna występuje naturalnie w organizmie, który zwiększa poziom serotoniny i dopaminy.

–Olej rybny; Kwasy tłuszczowe omega-3 musi być obecna dla prawidłowego funkcjonowania mózgu. Nie jeść tyle może prowadzić do depresji. Wykazano, że środki przeciwdepresyjne, wraz z omega-3 wykazano, że jest bardziej skuteczny niż przy użyciu samego antydepresanty. Łosoś jest doskonałym źródłem.

–witaminy z grupy B; zwłaszcza kwasu foliowego lub kwasu foliowego (część witamin z grupy B) i B5, B6, B12. Witaminy z grupy B osiągnąć wiele funkcji związanych z lęku, stresu i depresji. Są one potrzebne do hormonów, aminokwasów i tworzenie chemiczne w mózgu jak i funkcji.

–Witamina D3; wykonane przez organizm, gdy skóra jest narażona na działanie promieni słonecznych, zawarte w niektórych środkach spożywczych i suplementów.
Artykuł dzięki: suszenie.com