Picie ziol na stres

Botox jest jednym z najbardziej popularnych metod anti-aging na zmarszczki walki. Jest to lek opracowany z botulinowej i usuwa zmarszczki poprzez paraliżuje mięśnie twarzy. $ +1,3 Mld Botox trwa około 100 dni, a miliony pacjentów używać go na całym świecie, którzy zgłaszają widząc poprawy w ciągu tygodnia.

Na dodatek do Botox jest stosowany w celach kosmetycznych, lekarze również użyć go w małych dawkach w leczeniu różnych problemów zdrowotnych, takich jak niekontrolowane mruganie oczami, mylące, dystonii szyjnej (zaburzenia neurologiczne) oraz ciężkiego potu pod pachami.płyty stropowe Istnieje bardzo niewiele skutków ubocznych, które mogą obejmować ból głowy, grypa, drobne ból lub rozstroju żołądka.

Od Botox można stosować warunki fizyczne, mogą być również wykorzystywane do psychologicznych i / lub emocjonalne problemów zdrowotnych? Według naukowców, u pacjentów, u których zdiagnozowano depresję i nie zareagowały na leki i zabiegi pewnego dnia mogą być przepisane zabiegi botox, zwłaszcza po wynikach kilku badań.

W ubiegłym roku naukowcy opublikowali wyniki swojego badania w Journal of Psychiatric Research, który podkreślił, że uczestnicy badania, którzy otrzymali pojedynczą dawkę (pięć wstrzykiwań) toksyny botulinowej w rejonie twarzy między i nieco powyżej brwi odnotował 47 procent zmniejszenie objawów depresji po sześciu tygodniach.

„Nasze badania 74 pacjentów, którzy ukończyli badania wykazały znaczącą poprawę w grupie przyjmującej preparat Botox i okazało się, że 27 procent pacjentów Botox poszedł do remisji, w porównaniu do 7 procent w grupie placebo,” powiedział Eric Finzi, MD, dyrektor medyczny Chevy Chase Cosmetic Center w Chevy Chase, Maryland i współautor badania. „Proponuję to działa w procesie, który ja nazywam emocjonalne propriocepcja”.

Artykuł dzięki: